رونمایی از سایت اطلاع رسانی «فهما» جنوب کرمان 

رونمایی از سایت اطلاع رسانی «فهما» جنوب کرمان 

تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: فردا چهارشنبه ۲۵ تیر طی آئینی از سایت اطلاع رسانی «فهما» جنوب کرمان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور حجت الاسلام والمسلمین ارزانی مشاور وزیر رونمایی می شود.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: فردا چهارشنبه ۲۵ تیر طی آئینی از سایت اطلاع رسانی «فهما» جنوب کرمان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور حجت الاسلام والمسلمین ارزانی مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رونمایی می شود.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: به همین منظور این آئین با حضور مدیر کل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان فردا راس ساعت ۱۱ صبح در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز جنوب کرمان، رونمایی از این سایت به تعویق افتاد اما فردا این مراسم به صورت محدود و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

خوبی زاده در خاتمه ابراز کرد: جنوب کرمان قریب ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری دارد که بیش از ۹۰ درصد آنها در روستاها فعالیت دارند و سایت اطلاع رسانی «فهما» این امکان را به وجود می آورد که فعالیت ها و برنامه های کانون ها بیشتر دیده شوند.

پایان پیام/ 586